2011. június 9., csütörtök

Ki vagy-vagy? 2.

Levendula vagy citromfű?
Levendula. Folytonos kísérletezés a kertben. Olyat szeretnék, mint mondjuk a Balaton-felvidéken. Még nem sikerült. (Lotte)
Te jó ég, ez a kérdés is értelmetlen 30 alatt! Őőőőő, citromfű. (Szofi)
Levendula, a bennem sunyító dauerolt hajú vénkisasszony örömére. (Zafirma)
Rúzs vagy körömlakk?
Hülyén áll a rúzs, marad a körömlakk. De hiába próbálkozom, abból is csak a színtelen jön be. (Lotte)
A rúzshoz még nem vagyok elég kétségbeesett, a körömlakk az idén nyáron köszöntött be hozzám, de még csak a lábon. Először francia lakkal próbálkoztam, mert a finom, ápolt hölgyek mind ilyet viselnek. Aztán jött az ámulat, hogy nem ezen múlik, sőt a koszos láb fehér körömszegéllyel még sokkal visszataszítóbb. Rövid kísérletsorozat után kiderült, hogy nekem az igazán közönséges vörös jön be, remekül megfér a szutyokkal és a bőrkeményedésekkel is. (Zafirma)

Borotva vagy gyanta?
Fura, de a hovatartozás már a kezdetekben eldől. Én nem ismerek áttérőket. Borotva. (Szofi)14 éves korom óta borotva. Az enyém a rózsaszín, az Övé a kék. (Lotte)
Harmadik út a Szőrevő (hivatalos neve azt hiszem, epilátor). A jó anya-jó nő kombó zseniális technikai újítása az „Éhes Szőrevő” nevet viselő vidám családi társasjáték. Természetesen a partit az nyeri, aki adott idő alatt a legtöbb szőrrel eteti meg a mama lábán fel-le szaladgáló epilátort. Már 1 éves kortól ajánlott! (Zafirma)

Virág vagy gyertya?
Virág. Minden mennyiségben. (Lotte)
A poros polcon szottyadozó félig elhasznált gyertya olyannyira lélekromboló látvány, hogy már évekkel ezelőtt száműztem mindet az otthonunkból (hiába, szeretem az egyszerűbb végén megragadni a dolgokat, a por maradt). A múlt hónapban végérvényesen elindultam a lejtőn lefelé: megvettem életem első művirág csokrát. Tehát éljenek a vörös selyemrózsák! (Zafirma)
Idényfüggő, de virág nélkül rosszabb. (Szofi)
Lévai Anikó vagy Makray Katica?
Katica kedvessége és odaadása lenyűgöz. Anikó rejtélyes, hozzá nehezebb lehet utat találni. (Lotte)
Lévai, mert még nálam is több gyereket szült, és mégsem olyan mártírpofa, mint én. (Zafirma)
Apás szülés vagy nem?
Örültem, hogy apás volt. De Neki talán még fontosabb lehetett. (Lotte)
Apa nélkül nem szülök! Legalább lássa az Ember, hogy azért a kilenc hónappal korábbi röpke gyönyörért én viszem el egyedül az egész balhét! (Zafirma)
Fodrász vagy kozmetikus?
Havonta kozmetikus, egyébként nem megyek emberek közé (najó, így se nagyon). A fodrász nem lényeges, az Ember profin festi a szőkét, szükség esetén meg is nyírbál. (Zafirma)
A legjobb relaxáció egy arcmasszázs. Rászoktam. Van, aki nem tudja elviselni más érintését. Én fizetek érte. (Lotte)A hajam a testrészem, ne nagyon piszkálják, meg különben se nyúljanak hozzám! (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...