2011. október 5., szerda

Ki vagy-vagy? 5.

- IKEA vagy használt bútor?
Basszus, a végén mindig kiderül, hogy csak az ikeás fér be. (Szofi)
Sokkal jobban tetszik a patinás használt, mint a simulékony modorú új. De a svédeket elismerés illeti az IKEA brand-ért. Nem lehetne, hogy mi magyarok is összehozzunk valami hasonlót? (Lotte)
Használt bútor-rajongó vagyok, az a 87 ikeás cucc csak azért költözhetett átmenetileg a lakásunkba, mert majd jó lesz egyszer a telekre. Amíg a telket meg nem vesszük, nagyi kredencei a sufniban türelemmel várják a hatalomátvételt.(Fakirma)

- Rákosi vagy Kádár?
Őőőő, milyen szempontból? Rákosi azonnal ölő méreg, ha belefutsz.Kádár nukleáris sugárzás, ki tudja, meddig hat, ki tudja, kiben bujkál. (Szofi)
Talán durván hangzik, de Rákosi. Kádárt az unokáink is nyögni fogják. (Lotte)
Kádár, kizárólag érzelmi alapon. Gyerekkoromban tőle nem féltem, Rákosi a kopasz fejével utolérhetetlenül riasztó volt!(Fakirma)

- Presszó vagy romkocsma?
Az elsőben sokat voltam, a második kimaradt. Ezzel nagyjából elárultam, mikortól vagyok vidéki családnyanya. (Lotte)
A google-n kellett megnéznem, mi az a romkocsma. A presszóról még vannak halvány emlékeim. (Fakirma)
Mindkettő, mivel időben egymás után jöttek. Stílust nem, csak évszámot váltottam.
Már amennyiben közös stílusnevező a szagos-ragacsos vállalása az életszagnak. (Szofi)


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...