2011. október 22., szombat

Ki vagy-vagy? 7.

Népi vagy urbánus?
Született budapestiként: népi. (Lotte)
Betegesen urbánus, 10.000 fő alatti településeken klausztrofóbiám van. (Zafirma)
Picit köhögök a lefújt portól, de elő tudok bányászni egy érzést: az egyik felől Erósz kerget a másikhoz. (Szofi)

Örökzöld vagy lombhullató?
Zenében jöhet az örökzöld, egyébként lombhullató, csak a ritmus kedvéért. (Zafirma)
Jaj, de nehéz! (Mindenevő vagyok a büdöskétől a kaktuszig minden érdekel, kertészet közelébe eleve csak üres pénztárcával szabad engedni.) Azért lombhullató: olyan szép ritmusban élnek. Meg aztán gereblyézni is szeretek. (Lotte)
Annyira másra való! A fa - lombhullató. És van a fenyő, ami nemcsak hogy karácsonyfa, de eredendő spirituális jel mivoltát több mint tíz éve értettem meg a hegyek között. Ráadásul a hátborzongatóan ősi nyitvatrmőkhöz tartozik. (Szofi)

Lift vagy lépcső?
Én mint a comb-fenék környéki narancsbőr elleni küzdelem fő-fő harcosa a lépcsőre esküszöm. (Zafirma)
Egy gyönyörű csigalépcsős bauhaus házban nőttem fel, belém rögzült a kettesével szedett lépcsők ritmusa. Ma már tohonyább vagyok... (Lotte)
Lépcsőn üldögélni jó! (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...