2012. július 22., vasárnap

Ki vagy-vagy a strandon?

Szerző: Onleány  


Törölköző vagy gyékény?
Kristálytisztán emlékszem, hogy vettünk egy gyékényt, de felszívódott a ritkán használt dolgok birodalmában. Pedig olyan nőies egy gyékényt kiteríteni. (Sose tettem ilyet.) (Lotte)
Már így is úgy nézek ki, mint egy málhás szamár, amikor strandra megyünk, még pont egy gyékény hiányozna a hónom alá! A törölközővel legalább törölközni is lehet. (Fakirma)
Simán pokróc. Amúgy a gyékény nekem is tetszik, de nem tudom, mit csinálnék vele. (Szofi)

Starndszoknya vagy póló?
Vettem egy teszkógazdaságos tök szép fehér strandruhát, beillik alkalminak is, abban feszítettem - egész addig, amíg pont mellnél egy kivehetetlen barackfolt nem került rá. Így már nem megyek bálba benne. (Lotte)
Póló és miniszoknya. Külön-külön az egyikben sem égetném magam. Ha lúd, legyen kövér. (Fakirma)
Inverz: hosszú, lenge szoknya az első, amit felveszek. (Szofi)

Főtt kukorica vagy lángos?
Lángos, jó fokhagymásan, aztán kis pihenés után jöhet a főtt kukorica. (Lotte)
A strandolásban az egyetlen öröm a lángos-zabálás. A kukoricát pont annyira gyűlölöm, mint a vizet, a hangosbemondót és a naptejben fetrengő tömeget. (Fakirma)
Ha meglátom a Balatont, azonnal elkezdem kívánni a lángost. Mire megeszem, meghalok, és megfogadom, hogy soha többet. Aztán eltelik néhány óra, és megint elemien kívánom. Egyébként lehet, hogy megtaláltam a tökéletes lángost, aminek nem leszek rosszul a végére, ha a nyaralás végéig állandósul ez a minőség, majd elárulom, hol kapható. (Szofi)

Sör vagy fröccs
Inkább fröccsista  vagyok, de a világért sem sértenék meg senkit azzal, hogy visszautasítsak egy korsó jéghideg sört. (Lotte)
Eddig elkötelezett bor-szóda rajongó voltam. Idén, legnagyobb rémületemre, rákaptam a sörre. (Fakirma)
Bizonyos körülmények folytán egyik sem. Amúgy egy jó húzás valaki más söréből, aztán jöhet a lassú fröccsözgetés. (Szofi)

Árnyék vagy nap?
Váltogatva, ritmust adva az ide-oda hurcolkodással a napnak. (Lotte)
Nap. Ha már ekkora áldozatot hozok a családért, hogy kimegyek a strandra (no, nem fordul elő gyakran), akkor legalább a Napocska simogasson vigasztalóan. (Fakirma)
Basszus, momentán nem hagytak sok választási lehetőséget! Rájöttem, hogy itt gyökerezik az ősi magyar "nincs a teremtésben vesztes, csak én" életérzés, hogy az ember lejön a gondosan összeválogatott parti toalettjével, fürdőjátékokkal, meg a behűtött sörrel a Balatonra, belefeccölve összes megtakarított pénzét, és azonnal 10 fokot esik a hőmérséklet, feltámad a szél, a híradós nénik drámai arccal számolnak be a rendkívüli időjárási helyzetről. (Szofi)

Nyugágy vagy fű?
Egy közeli fűszál mögül nézni a Balatont és a papucsos strandolókat, szippantgatva a nap-föld-víz illatát - egész télen erre vártunk, nem igaz? Ágyban, párnák közt, máskor is lehet. (Lotte)
Fű. A nyugágy röghöz kötöttséget jelent, a fűben benne van a menekülés lehetősége.(Fakirma)
A nyugágy olyan német nyugdíjasos, vagy vitorlás üdülős. Én is a fűben való földközeliséget preferálom. (Szofi)

Vízikukac vagy csak le ne fröcsköljetek?
Fröcsköljetek nyugodtan, kaptok tőlem ti is. (Lotte)
Idegbajt kapok a fröcskölődéstől, eszetekbe ne jusson ez az infantilis baromság! (Fakirma)

Bikini vagy egy(be)részes?
Amíg még vállalható vagyok, bikini. Az egyberészes úszásra való, nem strandra. (Lotte)
Ez a bikini-őrület érthetetlen számomra, a nők 90%-nak az egyberészes sokkal szexisebben állna. Én is közéjük tartozom. Én is bikinit hordok. (Fakirma)
Van, a kinek már muszáj az egyberészes, és van, akin jól mutatna, de az hülye lenne akkor már nem bikinit hordani. Szerintem épp a középmezőnynek tök előnytelen, olyan krumplis, vagy töltött tésztás lesz benne az ember. Szerintem csúnya a zsákfenék, meg a tagolatlan mellek. Pedig sokáig én is azt hittem, hogy előnyösebb, ami többet takar. Igen, én is bikinit hordok. (Szofi) 

Tangapapucs vagy hagyományos?
Lábujjppapucsom van, mert mindenütt azt lehet kapni, de tulajdonképp utálatos egy darab. Bugyiban sem jön be a tanga, papucsban sem szeretem. (Lotte)
Nehezen szoktam meg a tangapapucsot (de jó szó, most hallom először!), de most már nagyon szeretem, szerintem egy szép lábfejen irtó klasszul mutat (igen, jól értitek, a lábfejem szép). (Fakirma)
Na, már megint nem vagyok egyéniség, és nekem is szép a lábfejem. De azért figyelitek az igényest: az én pacskerom bőrből van, és még piros is. (Szofi)

4 megjegyzés:

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Olyan, hogy egyberészes, nincs. Persze van, de nagyon.... hogyismondjam... inkább nem mondok jelzőt. Kétrészes és egyrészes fürdőruha. Szerintem ha országos látogatottságú fórumot írtok, fontos, hogy legyen valamilyen minőségi szűrő a témákat és a stílust illetően. Vagy egy olvasószerkesztő, az biztos van a Heti Válasznak. Így olyan, mintha egy családi kismamamagazint tennétek ki ország-világ elé, nem is valami fajsúlyos témákkal. De lehet, hogy ez csak az én időmben volt divat, ma már bármit lehet írni bárhova. Nem kell megfogadni, csak építő kritikának szántam.

Onleány - társas blog írta... [Válasz erre...]

Köszönjük!

anyus írta... [Válasz erre...]

Remélem, a választ egyeztettétek az olvasószerkesztővel :D

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Hi-hi-hi:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...