2012. december 28., péntek

Barbie terhesnaplója

Szerző: Fakirma

4. hónap
Végre már nem hányok, az AFP értékem jó lett, a hasam pedig szépen kerekedik. Egyre többen néznek rám csodálkozva, amikor rájönnek, hogy nem egy közönséges Barbie baba vagyok, hanem igazi kismamaként új életet hordok a szívem alatt.



5. hónap
A szexet mostanában nem nagyon kívánom, szomorú vagyok, mert Kennel eltávolodtunk egymástól. Persze tudom, hogy sok a túlóra, az értekezlet és a csapatépítés a tengerparton. Annyira cuki a pasim, nem győzi hangsúlyozni, hogy nem a testemért szeret, és a titkárnője, Sellő Barbie a nyomomba sem ér.




6. hónap
Most, hogy áldott állapotban vagyok, átértékelődtek a dolgok az életemben, például a lovas-Barbie-félékkel
már szóba sem állok.
Megismerkedtem Aranyhajjal, aki nagyon jó hatással van az érzelmi életemre. Mióta vele barátkozom, intellektuálisan is sokat fejlődtem. Kaptam tőle ajándékba egy pocakharangot, ennek köszönhetően a gyermekemmel már most elmélyülhet a kapcsolatom.


7. hónap
Bár a pocakom már óriási, még mindig elég fittnek érzem magam. Sajnos a terhesség a fenekemet is megviseli, már nem olyan feszes, mint szörfös Barbie-é,



de személyi edzőm, Balerina Barbie azzal biztat, hogy ha odafigyelek a táplálkozásra és napi rendszerességgel tornázom, akkor nem maradok ilyen tehén.


8. hónap
Az ultrahang szerint a gyerek farfekvéses, teljesen kiborultam, nem akarok vágást az alhasamra.


A dúlám azt tanácsolta, hogy sokat álljak négykézláb, és énekelgessem a gyereknek, hogy forduljon meg.


9. hónap
A gyerek nem fordult meg, ezért nem tudtam megszülni, most küzdhetek a kisebbrendűségi érzéssel: én csak egy csökött császáros anya vagyok. Még a tejem is elapadt, azt hiszem, ez már a bébiblúz. Remélem, hamarosan piacra dobják a Pszichológus-Barbie kollekciót, akkor talán nekem is könnyebb lesz.



Ken még mindig sokat túlórázik, de tudom, hogy a családunkért teszi. Boldogságban élünk, és büszkék vagyunk arra, hogy az ősi Barbie klán ismét gyarapodott egy idiótával.

.








13 megjegyzés:

PollyPocket írta... [Válasz erre...]

Kedves Barbie, és nem hánytál? Én nem bírtam a kis playmobilok szagát, nagyon ciki volt.
Azt pedig elhallgattad, drágám, hogy végül is mennyit híztál.

LegoFriends írta... [Válasz erre...]

:D
Jaj, csajok, ne ijesztgessetek, ha ilyen rémes a terhesség, akkor én bele se vágok!
Amúgy Polly én találkoztam Barbie-val, s ahhoz képest, hogy szült már egy gyereket, ráadásul tök vén, egész jól néz ki!

Katica írta... [Válasz erre...]

úúúú. és áááááá! ez fájt.akkor már mégiscsak a kisvakond és a születés.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Szia Katica! Rég hallottam Felőled, remélem rendben a kis csipet-csapat! Sajnálom, ha nem kaptál kedvet a szüléshez, pedig ezt egy amolyan szüljünk-minél-több-gyereket (ha már Barbie is ezt teszi)- népszerűsítő bejegyzésnek szántam:)))

Névtelen írta... [Válasz erre...]


Apropó pocakharang! Képzeljétek, láttam a kórházban egy anyukán. Micsoda szerencse, hogy Fakirma írt róla, óriási 'aha'-élmény volt :)
Amúgy Barbie-tól azt vártam volna, hogy örül a császárnak. Hiszen ma már bikini vonalban vágják és legalább nem nyúlt meg amott. Ennek Ken is örülhetne.

Réka

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Nem esik jól a lelkemnek a felismerés, hogy te ezzel a negyedik gyermekecskéddel pocakharang nélkül nyomtad végig a terhességet. Remélem, legalább a szülőszobán megszólalt a csengettyű, amikor kidugta a fejét a bébi!(legalábbis az Uzsoki kórházban így jeleznek az újszülöttes banyának)
Ne áruld el Barbie-nak, de Kent ez a szűk punci ügy tök hidegen hagyja, teljesen rá van gyógyulva Sellőbarbie-ra (amúgy fogalmam sincs, hogy lehet szexelni egy sellőlánnyal)

anyus írta... [Válasz erre...]

Ez egy érdekes kérdés Irma, mert ugyan a halaknak van ivarnyílásuk, de hogy azt lehet-e használni a rendeltetéstől eltérően?... Az ívásban meg valószínűleg nincs túl sok élvezet.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Anyus, annyira bölcs vagy, most már rájöttem, te az ultraértelmiségi felsőosztályhoz tartozol!:)

anyus írta... [Válasz erre...]

Ja, szokták is mondani "túlképzett mint egy agrárértelmiségi".

Névtelen írta... [Válasz erre...]


Igazad van Fakirma, magam is csodálkozom az igénytelenségemen. Idáig még soha nem süllyedtem, ritkán kentem a pocakomat striák ellen, nem vettem szoptatós melltartót (majd most szaladgálhatok), a pocakharang a legkevesebb, ami kimaradt.
Amúgy ahány kórház, annyi szokás. A klinikán nincs csengő, kissé szürreális lehet ez a csengetés az Uzsokiban, mint valami box mérkőzésen :) De a csecsemősök itt is banyák, én kerültem is őket, mint a leprást, nem is volt semmi gondom.

Azért arra kíváncsi lennék Szofi, honnan volt Nektek ilyen Barbie babátok, mert nem merem feltételezni, hogy Bú ilyesmivel játszik. Remélem nem a pisilős kisfiú baba kalandjai következnek legközelebb ...

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Jaj, lemaradt az aláírásom.

Réka

Katica írta... [Válasz erre...]

Szia Irma!! Búék ám, búék, csak bújjék már ki a babu első foga, és többet írok is majd. De olvaslak ám! nem az írásod fájt, annak nagy rajongója vagyok, hanem maga ez a tény, terhesbarbi léte, meg hogy eleve császárra van ítélve. Zorkának természetesen tetszik. :) egyebekben jól vagyunk. Jelenleg nem hiszem, hogy több gyereket szülök, hagyok másnak is gyerekeket, jelenleg a youtubon felfedezett inszomniások társaságának a white noise kollekciójában böngészek, 12 órás nonstop hajszárítóhangra altatva a fogfájós babut. de van nonstop nyolc órás mellszívóhang is, nem vicc, a nemalvós totálkárosok úgy látszik mindenre képesek, csak aludjon végre a gyerek!

Szofi írta... [Válasz erre...]

Mi, ez most komoly? Linket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...