2013. március 5., kedd

Tavasz, most már tényleg!

Szerző: Lotte   

Nemcsak azért, mert kinyílt az első kikericsünk, hanem azért is mert:
- tíz perc napozás után a tükörbe nézve láttam, hogy piros lett az arcom
- mert eltüntettem az előszobából a levitézlett bakancsokat
- mert megvettem az első doboz ócska import epret
- mert először teregettem a teraszon
- mert hirtelen idejétmúlttá váltak a gyerekek kötött, bojtos sapkái
- mert feltámadt bennem a bugi, hogy végre nekiessek a kertnek
- mert a gyerekek egyre fáradtabban rugaszkodnak neki a reggeli indulásnak
- mert a nyitott ablakon át újra hallom, ahogy a szomszéd óriáspapagája az "Asszony ingatag" dallamát fütyüli
- mert megszomjaztam egy pohár sörre
- .... és mert egyre nehezebben születnek meg a blogbejegyzések!

1 megjegyzés:

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Kitartás, Lotte, alig kilenc hónap, és itt a tél!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...