2013. április 7., vasárnap

Illatos ki vagy vagy?

Szerző: Onleány   

Váltogatod az illatokat vagy konzervatív vagy?
Csak a levendulához vagyok hűséges, de ez holtig tartó szerelem. (Fakirma)
Még várok, hogy betoppanjon az életembe a nagy Ő. Egyébként a múltkor majd 20 év után beszereztem egy körömlakkot, és újra rákattantam a szagára, és újra 15 éves voltam...Alig lehetett róla leszedni.  Na és az olajfesték, higító - örök szerelem! (Szofi) 
Három nagy illatkorszakra osztható eddigi életem: a parfümként is használt Nivea dezodor, aztán a Le Jardin időszakára, s a jelenleg is futó, Premier Jour névre hallgató Nina Ricci periódusra. Szerintem ez elég állhatatosnak számít, így harmincnyolc felé pedálozva, nem? (Lotte)


Parfüm vagy eau de toillete?
Sosem veszek magamnak szagos cuccot, amit kapok, azt fújom magamra. (Fakirma)
Egyszer vettem egy illatos vizet, mikor igazi munkahelyem lett. Parfümöt csak kaptam, de rajtam  mind rém büdös volt. Az egyiknek kifejezett ügyvédnagynéni-szaga volt. Nyomasztó volt, míg le nem kopott. (Szofi) 
Parfüm (ez van  az üvegre írva), de csak mértékkel. Szeretem, hozzám tartozik. Ciki, ha nem tudom, mi a pontos különbség a fenti kettő között?  Talán a töménység? Segítsetek! (Lotte)

Mérsékelten, a fülek mögé vagy hadd szóljon, test-szerte?
Fül mögé nem csak a nagyik szokták?(Fakirma)
Az attól függene, épp milyen finom a szaglásom. Ti meg majd szóljatok, ha messziről bűzlök!(Szofi) 
Nyakra innen is, onnan is. Csuklóra nem jut eszembe. (Lotte)

Lakásban illatgyertya vagy füstölő?
Egyszer Kínában véletlenségből egy termékenység istennő szobra előtt gyújtottam füstölőt. Amikor hazatértem, hamarosan felfedeztem, hogy kisbabát várok. Mindenki számára (botrányosan) nagy meglepetés volt, én csupán ezzel az istennős sztorival tudtam előállni. Azóta nagyon szeretem a füstülőket. (Fakirma)
Minden füstölő Bahia szagú, az illatgyertya meg nem olyan, mint a posztertapéta? (Szofi) 
Utálom az illatosított lakásokat. Kinti, friss levegő, az minden mennyiségben jöhet, meg a frissen mosott függöny illata is pazar tud lenni, de füstölőt soha! Egy csokor orgona persze más  téma! (Lotte)

Édeskés vagy gyümölcsös illatvilág?
Édeset csak enni szeretek, szagban utálom. (Fakirma)
Inkább a fanyar világ, de csak nagyon csínján. Fürdővízbe citromfű, mandulaolaj vagy levendula is jöhet. (Lotte) 

Jó illatmemória vagy nincs ilyened?
Valószínűleg a szagmemóriám kompenzálja a verbális emlékezetemben fellelhető deficiteket. Szeretem, hogy az embereknek különböző és csak rájuk jellemző szaga van, ezeket évtizedek távlatából is felismerem. (Fakirma)
Nem lennék jó parfümkóstoló, de az élményillatok mélyen bevésődtek. Lehet-e feledni pl a sárga Limarát, vagy a születetten illatos barátnő kölcsönkért pólójának szagát hálózsákos csövezés idején...(Szofi)  
No igen, egy Fa Active gimis love, meg a sokáig vágyott, menő Impulse Incognito... És a legfinomabb: szeretteim illata, ami másnak talán csak egy-egy szag a sok közül. (Lotte)

4 megjegyzés:

Névtelen írta... [Válasz erre...]

:-)impulse incognito.... én is ezer közül felismerném! Anyukám is a dezodorok netovábbjaként tartotta számon. Olykor eltünődöm ezen, mikor látom, hogy már megint le kell törölni róla a port a bolt sarkában lévő polcon.:-)

Szofi írta... [Válasz erre...]

Első szerelmem anyukájának illata volt!

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

nálunk Zorka a született illatos. nem tudom, hogy csinálja, már babakorában nem tejszaga volt, hanem virágillata. babu is édeskés, de ő inkább valami vaníliás tejberizs. nekem sajnos a hajamban szokott lenni az illatom, de mivel most rövid, nincs. szerintem azt nem lehet kívülről rákent illatokkal pótolni, ami az embernek a sajátja, sőt totál hülyeségnek tartom, mi több, agressziónak is néha, ha egy nőt körbevesz valami erős illat,nekem az olyan territóriumnövelő effektus. samponillatban viszont finnyás vagyok, nem bírok bármiféle virágfelhőt naphosszat elviselni a fejemen.kivéve a kókuszt, azt csípem, ha túltolják a dolgokban.

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Szerintem a születetten illatosak tudnak igazán hozzájük simuló illatszert választani, a többiekről lepattan, vagy elvész vagy agresszíven burkol, ahogy mondod.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...