2013. május 2., csütörtök

Élmény és nyeremény!

Szerző: Onleány

Anyák Napja előtt egy nappal, május 4-én 11 órai kezdettel KismaMatiné címmel 300 várandós kismamát és kispapát vár az Operaház egy igazi családi szórakozást ígérő balettre, a Makrancos Katára.
A résztvevő várandós kismamák között a CBA felajánlásával a szobatisztaságig elegendő pelenkamennyiséget (5000 db) sorsolnak ki. Az előadás szünetében a Misztrál együttes anyák napi meglepetése mellett nagy családi fotó készül az épület főbejárata előtt.
Még nem késő jelentkezni, péntek 18 óráig várják az érdeklődőket az anyaknapja@opera.hu e-mail címen.

A belépő ára jelképes: mindössze 300 forint.

5 megjegyzés:

Névtelen írta... [Válasz erre...]

szép, szép a felajánlott pelus, nade 5000 db?! - azt hiszem jól tettük hogy annó moshatóztunk. Mekkora szeméthegy ez?

Ildikó

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Nekem nagyon jól jött volna annak idején...

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Szerintem - bár tényleg durva mennyiségű szemét képződik belőle - de tök nagy segítség ez a felajánlás. Persze, csak ha nem egyszerre kell hazavinni:)

Zsike

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Először azt gondoltam, elég nagy bunkóság ilyen bezzegeléssel lehurrogni egy ilyen jó felajánlást, ami ráadásul elsősorban a zenéről szól, nem a pelenkáról. De az is igaz, hogy közben ez a jó reklám a környezetbarát megoldásra, mert egyvalaki nyer pelenkát - annak jó, és sokan végiggondolják ezt a szemét kérdést - ez is jó. Abban én is biztos vagyok, hogy a mai módszer a gyerekeinknek már tarthatatlan lesz.JObb, ha szokjuk a gondolatot

Ildikó írta... [Válasz erre...]

Az első és a második gyerkőcöt eldobandóba csomagoltunk és bár megtehettük volna, hogy a harmadiknak is vásároljuk a szemetet, inkább mostam. Nem textil pelenkát, hanem mosható pelenkát, ég és föld a különbség.

A gyerekek még kicsit voltak mégis befért az időmbe, arról meg nem is szólva, hogy mindíg gyönyörű volt a popsija és másfél évesen szobatiszta lett.

Tudom néha ok nélkül reklámozom a dolgot, de ha csak egy anya is átgondolja a dolgot már megéri. Mínusz 5000 pelenka (vagyis egy szemétdombbal kevesebb)

Ildikó

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...