2013. június 16., vasárnap

Ki vagy-vagy éjszaka?

Szerző: Onleány

tubidu
Magányosan vagy összebújva?
Jelenleg két-három gyerekkel szimbiózisban, de legjobban magányosan szeretek aludni, láb-összedugva  Emberrel. (Fakirma)
Ő és én, így kerek. Ha Ő  nincs, kucokósodunk a kicsikkel. Lehet, hogy ilyenkor én félek, nem is ők? (Lotte)
Mindannyian egy kupacban. Ezt a gyerekek előtt sosem hittem volna, de most így jó. (Szofi)

Bagoly vagy kakas?
Inkább kakas, de csak ha egyedül kukorékolhatok, utálom, hogy csendben kiosonok hajnalban és negyed órán belül nyakamon az egész pereputty. (Fakirma)
Kakas, aki szeretne egyszer végre mormota lenni. (Lotte)
Most mit mondjak, amikor én vagyok az első, aki belealszik az esti mesébe, és alig tud reggel feltápászkodni. No de ez a szoptatós üzemmód, szerintem vasat kéne szednem. Egyébként született bagoly vagyok. Sokszor áldoztam fel a másnapi fittséget egy-egy szépséges éjszakai merengésért. Egyszer-kétszer már megtapasztaltam a magányos hajnal szépségét is, de életvitelszerűen nem űzöm. (Szofi)

Könyvvel vagy televízióval?
Televíziót nem engedek  az életterembe, a könyvemet képes vagyok egész éjjel (a két-három gyerekkel együtt) a keblemen melengetni. (Fakirma)
Jó esetben könyvvel, ha nem alszom el addig, amíg kinyitom. Tévézés nincs. (Lotte)
Tévé nincs, gyűlölöm. A rádiót is. A fejem az enyém, a saját gondolataimat szeretem hallgatni. Néha persze nem szeretem, de akkor is. Aki bele akar szólni, az lesz szíves testileg is jelen lenni, avagy betűvé szublimálódni. (Szofi)


Nyolc óránál több vagy kevesebb?
Tíz óra az ideális kilencnél kevesebbel mosottszar vagyok egész nap. (Fakirma)
Na, hagyjatok! A nyolc óra, megszakítás nélkül királyság! (Lotte)
Alapból elműködök 6-7 órával, 8 óra nyaralás, most kicsit roncsolt az idegrendszerem, plusz a szoptatással nagyjából annyit alszom, amennyit csak hagynak. És utána is fáradt vagyok. De ígérem megkeresem azt a vitamint. (Szofi)

Pizsama vagy hálóing?
Csíkos pizsamanadrág fehér trikóval, szerintem ennél bombasztikusabb alvós szerkó nem létezik. (Fakirma)
Is-is, de a macis hálóingem a családi kedvenc. (Lotte)
Próbálok kikeveredni abból a szériából, hogy reggel váltok ruhát, mivel a nappaliban aludtam el. Alapból nálam is a pizsi alsó-szűk póló a kedvenc, de most van egy csíkos hálóingem, amit egész kedvelek. Mindenféle kombinációban volt már rajtam. (Szofi)

Hason vagy háton?
Háton, hogy minél többen elférjenek rajtam és hangosabban tudjak horkolni. (Fakirma)
Oldalt fekve, lábam között a paplannal. (Lotte)
A jobb oldalamon. Vagy bárhogy máshogy, ahogy éppen meséltem, szoptattam. (Szofi)

Az éjszaka csendje nyomasztó vagy megnyugtató?
Nagyon szeretem az éjszaka csendjét, mert az azt jelenti, hogy egyik gyerek sem lázas, nem pisilt be, nem szomjas és nem álmodott rosszat, s végre hagynak nyugton pár órára. (Fakirma)
Az éjszaka csendje akkor nyomasztó, ha betegség vagy szorongás van. Ilyenkor jó, ha virrad már végre. (Lotte)
Az éjszaka csendje puha ölelés, de legalább biztonság, legrosszabb esetben is haladék. Reggel megint kezdődik a helytállás. Egyszer vártam otthon, békében, egészségesen nagyon a hajnali fényt, amikor a Kő hull apadó kútba könyvet fejeztem be valamikor éjfél után. (Szofi)

Bulizós vagy otthon molyolós?  
Mostanában néha kedvem támad egy-egy görbe éjszakára, de alapvetően nagyon szeretek éjszaka magányosan tenni-venni. (Fakirma)
Valaki vigyen bulizni és közben szerezzen megbízható és kitartó gyermekfelügyeletet! (Lotte)
Most nem a bulizós éjszakák ideje van, de amúgy sem tudom megunni az otthoni éjszakai szöttyögést. (Szofi)

Elalvás előtt fogmosás mindig vagy néha elsunnyogva?
Elsunnyogva, utálok fogat mosni. (Fakirma)
Fürdés nélkül lazán ágyba bújok, de fogmosás nélkül csak a legvégső esetben. A gyerekeim bezzeg simán elsunnyognák! (Lotte)
A fogmosás az, amiért még hajlandó vagyok összeszedni maradék erőimet. Csak ez a kisbabás álombazuhanás tudja ezt megakadályozni. (Szofi)

Készültségben vagy nyugalomban?
Mióta gyerekeim vannak szerintem még nem volt olyan éjszakám, amit nyugodtan végigaludtam volna. (Fakirma)
Ez a legfárasztóbb a gyereknevelésben. Senki nem mondta annak idején, hogy ettől fogva nem lesz egy nyugodt éjszakám! (Lotte)
Ha alszom, akkor alszom, nem érzem magam nyugtalannak. Azt viszont utálom, ha a Férj későn fekszik, vagy jön haza, akkor én is felriadok, mire ő szépen elalszik, és viszont ébren maradok, és reggel én vagyok a mosott rongy kettőnk közül. A gyerekeim szerencsére békén hagynak. (Szofi)

Császkálás vagy egy helyben?
Az élet egyik legnagyobb csapása, ha éjszaka ki kell kászálódnom az ágyból.  (Fakirma)
Miután főszabályszerűen külön szobában alszunk a gyerekektől, császkálás. Ismeritek az érzést, mikor sunyin és kómásan arra várunk, hogy majd a másik hamarabb elindul a sírásra, nyögésre, bepisilésre? (Lotte)
Egy helyben. Hála a magasságosnak. Mondjuk, mielőtt elköltöztünk nem is nagyon lett volna hova császkálni. Most a biztonság kedvéért visszük tovább a közös hálószoba hagyományát. (Szofi)

Könnyű álom vagy lidércek?
Mindig álmodom és majdnem mindig nagyon vidámakat. (Fakirma)
Olyan jó jót álmodni, sajnos ritkán adatik meg. De voltak már visszatérő lidérceim, például, hogy kihullanak a fogaim. Az ilyen álom után megváltás az ébredés. (Lotte)
Mostanában sajnos, ha álmodom, akkor rosszat. A kedvencem, ha egy igazi elfelejtett érzés kel életre az álomban. De most inkább örülök a kép nélküli éjszakáknak. (Szofi)




2 megjegyzés:

Névtelen írta... [Válasz erre...]


Hah, még egy foghullajtó soestárs! Nálam is visszatérő, de én olykor csikorgatok is. Ez akkor van, ha feszülten alszok el. Azért nagyon pocsék azt álmodni, hogy kiesett az elülső fogad :(
Réka

Lotte írta... [Válasz erre...]

Szerencsére rég jött elő, de tényleg kétségbeejtő álom. Részvétem:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...